Stress Tag =D

Anda sedang berada di sekolah, menunggu ayahanda yang lewat menjemput. tiba2.. exkekasih datang menyapa anda.. bagaimana kah reaksi anda?

1. Baby sayang intan payung~
-Wth.. Apa ko panggil aku a? O_O

2. Pemarah jua baby ani.. Inda berubah2..
-What?? Sejak bila aku pemarah arah ko ani eh??

3. Awu wah.. Me tau me salah.. Me sakitkan hati you.. Soryy..
-Ani barutah ko kan cakap sorry? Antam tah biskita

4. Kenapa you sorang2 ani? balum balik?
-Nada~ Aku suka sorang2 bah.. Paham kah tu?.. Ertinya aku mo ko lari...


5. Me rindu you..
-Brigali sul mu a.

6. Sanang you lupakn me ah? Padahal dulu you janji inda tinggalkan me and lupakan me?
-Ko jua yang sanang2 mereplace aku... Aku pulang yang lupakan ko ani?

7. You buat me sengsara lapas you tinggalkan me.. You salah, you bertanggungjawab!
-Excuse me? Hahahahahha mua mu a!


8. Me tau kenapa you lupakan me. You ada laki2/bini2 lain kan?;
-Inda pun.. Like I said, ko yang skajap mreplace aku...

9. Banarlah tu? Siapa bf/gf baru you a? Apa istimewanya smpai me kalah?
-Majal banar si tamparan ani...


10. Me kan tampar tu laki2/bini2 aa, biar ia jangan kcw you lagi.
-Tampar tah pulang. Aku lagi inda tau sapa laki2 a. Mencari tah kau...

11. You masih ingat yang first time tani dating bawah pokok pisang?
-Prasahan ku the only place kita "dating" ani di mall ganya~ nada ku tenampak pokok dalam mall atu...


12. Me masih rindu bau perfume you, tangan you yang halus, pipi you yang chubby..
-Nada ku memakai perfume nya mu... And excuse me? Chubby? Ko ucap aku lampuh kah??


13. You mau go back sama me?
-Inda

14. You tau ka yang me ni bnar2 kan you?
-Ya kan? Inda nampak pun..


15. Me pernah hantar surat cinta arah you.. ada you bca? Ngalih me menulis tu..
-Adakan? Nada ku tau... Jaket ku mana? Dari masatu dah ku menunggu...

16. Nah, kerita babah kan tu, me buka kan pintu kerita aa, and bekenalan sama babah. hehe.
-Antah kau... Agatah ko balik kli eh.. Kana tembak ko karang, bukan aku punya pasal tu...


_______________________________________

Hahhahaha saja membuang stress =)

Assalamualaikum.

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds